“Dah 28 Tahun Baru Tahu”- Cara Main Tiang Berputar Taman Kanak2

Ya, taman permainan merupakan tempat keseronokkan kanak-kanakpada waktu pagi ataupun petang. Ye lah, situ je tempat hiburan waktu kecil. Namun, pernah tak korang terjumpa salah satu ‘tiang’ yang berada di taman permainan yang jarang kita tahu cara untuk bermain?

Mesti korang baru tahu kan sebenarnya ini cara untuk bermain tiang berpusing di taman permainan. Satu video Tikt0k tuIar di laman Twitter apabila ada seorang pengguna memuatnaik video sekumpulan kanak-kanak bermain di tiang tersebut.

Menerusi video tersebut, kanak-kanak itu menunjukkan cara bermain tiang berputar membuatkan ramai yang teruja dan ada segelintir yang baru tahu caranya.

“DAH 28 BARU AKU TAHU MACAM NIE RUPANYA MAIN DIA”

Sumber: SK

Be the first to comment on "“Dah 28 Tahun Baru Tahu”- Cara Main Tiang Berputar Taman Kanak2"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*