Adik Nurul MninggaI Dunia Dalam Perjalanan Beli Barang Untuk Bantu Mngsa Bnjir

Batu Pahat : Niatnya murni keluar bersama ibunya untuk membeli barang buat mngsa C0V1D-19 dan mngsa bnjir katanya dan mohon ibunya doakan untuk Peperiksaannya besok tapi niatnya tidak kesampai Hari ini ALLAH SWT menjemputnya.

Apa yang berlaku pada arwh adik Nurul Yusrimalaili Hanizam,18, sungguh memiIukan dia baru menyambut ulangtahun kelahiran ke 18 pada 12 januari lalu kata ibunya Puan Zabidah.

Semasa menyambut hari jadinya dia nampak sangat ceria tidak disangka dia akan pergi selamanya terIibat kemaIangan.

Semoga r0h adik Nurul dicucuri rahmat dan keluarganya tabah dengan ujian ini, Arwh adik Nurul terIibat dalam kemaIangan di tongkang pechah pada hari kejad1an.

Jn4zah adik Nurul Yusrimalaili bt Hanizam,18, diuruskan oleh pihak pengurusan jenz4h Kapten Wahyu Hidayat Hamdan bila mana jn4zah dari H0spital Nora Ismail Batu Pahat dibawa pulang ke rumah untuk disolatkan sebelun dikbumikan di tanah Perkburan Parit Karjan Sri Medan.

Sebak dan piIu apa yang diluahkan ibu adik Nurul sungguh tidak disangka olehnya hanya 18 tahun usia anak perempuannya yang disifatkan seorang anak yang sangat rajin dan ringan tulang selalu mengisi masa terluang dengan berkerja sambilan sambil menumpukan pelajarannya.

Ini luahan ibu nya selepasa segala urusan pengkbumian arwh adik Nurul selesai.

Selamat sudah segala urusan nya, Allah permudahkan segala2nya tenang lah sayang mma Kembali kepada yg maha esa.

Wajah kkk tenang je dari awal kkk pergi Kkk mcm tido je. Xnmpk pun sedikit kesak1tan Wajah kkk tenang damai dan senyum.

Cantik sngt kkk.. Bed dgn segala rendah hati memohon beribu kemaafan sekiranya yg mengenal arwh anak bed nurul Yusrima Layli.

Nurul yusrimalaili bt Hanizam de buat salah silap terkasar bahasa atau mengvris hati sesiapa, Mohon maaf dan mohon halal kn segala yg dimakan dn minum, alfatihah – Zabidah Bedyus.

Sama sama kita doakan moga r0h arwh adik Nurul tenang disana dan semoga ibu serta ayahnya tabah dengan apa yang berlaku.  Yang Maha Esa lebih sayangkan arwh adik Nurul. Al fatihah.

Be the first to comment on "Adik Nurul MninggaI Dunia Dalam Perjalanan Beli Barang Untuk Bantu Mngsa Bnjir"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*