[VlDEO] Jangan Sia2kan Hidayah AIIah, Mila Jirin Bmbg Noni Nadirah Buka Tudung

Sejak malam tadi, ramai yang agak terkjut dengan p0sting yang dibuat peIakon, Nonny Nadirah yang dilihat menampilkan s0sok seorang wanita dengan pakaian sksi bergambar tanpa memperlihatkan wajah.

Ramai menjangkakan akaun Instagram peIakon tersebut telah dig0dam kerana Nonny merupakan antara seIebriti yang sudah berhijab.

Mila harap Nonny tak sia2kan hidayah Allah

Dalam kapsyen yang disertakan dengan gambar seorang wanita mended4hkan peha itu, Nonny menulis ‘It’s good to be back.”

Namun, sed1h mendengar khabar bahawa Nonny seakan berita itu seakan benar apabila sahabatnya, Mila Jirin menulis rasa sed1h mendengar ujian yang diterima peIakon itu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by B I Z M I L L A (@mila_jirin)

Seakan mengiyakan bayangan bahawa selebriti tersebut telah membuka tudung, Mila menceritakan bagaimana dia berasa begitu p4nik lantas menelefon sahabatnya setelah melihat Instagram Nonny.

“Tapi non, semalam aku menggigiI lihat IG mu…Ku call mu, Alhamdulillah dapat bercakap dengan mu sekejap, ku sangat sed1h non…. Sed1h kenapa ku tak boleh ada tepi mu untuk dengar semua keIuh kesah mu.

“Non, ku mohon jangan buat perkara perkara yang bercnggah dari perintah AIIah.. Non ku mohon, jangan sia siakan hidayah yang dihadiahkan oleh AIIah..Non ku mohon, Iawan g0daan sy4itan! Ramai sayang mu non!”

Mila memberitahu bahawa dia sangat terkjut apabila suaminya memaklumkan hal tersebut dan tdak mempercayainya. Namun apabila dia menelefon sendiri Nonny, dia mendapat khabar yang sangat mendvkcitakan.

“Non semalam, tatkala @bismie_amer whatsapp dan screensh0rt p0sting IG mu yang terbaru, ku 100% percaya itu bukan mu! Ku cakap pada diri ku..IG mu kena hack ni…tapi non…LuIuh HATI KU NON…Sed1h sangat sed1h…Ku rasa macam nak ke sabah semalam jugak jumpa mu teman dengar apa masalah mu sebab ku tau, mu sangat baik! anak yang baik!”

Oleh itu, dia berharap sangat supaya pelakon kelahiran Sabah itu memikirkan sebaiknya dan sayang akan hidayah yang diberikan oleh Allah S.W.T kepadanya.

Dia berdoa supaya Nonny terus istiqomah dan sabar dengan segala dugaan yang mendatang supaya imannya terus terjaga.

“non ku tau mu pasti baca posting ku ini…
non ingat REZEKI MILIK ALLAH. usaha ikhtiar lah cara apa juga selagi mana ianya halal dan mendapat keberkatan. Allah sedang uji mu wahai sahabat! sebab Allah sayang, plese kuat non!! jangan terpedaya dengan sy4itan.”

“Terakhir kali, ku mohon non…dengan sepenuh hati, jangan lah mu berubah kepada kehidupan yang lagha dan penuh sia2… Ramai yang sayang mu non…Allah sayang mu…”

Setakat ini, Nonny Nadirah belum lagi mengeluarkan sebarang kenyataan berhubung hal tersebut. Namun begitu, gambar-gambar sebelum ini telah tiada di akaun Instagramnya dan hanya tinggal gambar seorang wanita sksi tanpa menampakkan wajah di laman sosial miliknya.

Sumber: Mila Jirin, omm

Be the first to comment on "[VlDEO] Jangan Sia2kan Hidayah AIIah, Mila Jirin Bmbg Noni Nadirah Buka Tudung"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*