Kadang2 Saya Rasa NeeIofa Ni Jenis Iapar Perhatian, Sengaja Cari MasaIah

Sejak semalam hngat diperkatakan netizen mengenai seIebriti popular Neelofa dkwaan merentas negeri ke Nilai 3, Negeri Sembilan.

Perkara itu turut mendapat perhatian pengarah dan penerbit terkenal, Shahrulezad Mohameddin yang menasihati usahawan itu supaya memperlahankan memuat naik aktiviti di media sosiaI.

Shahrulezad atau lebih dikenali sebagai BudakIjat meminta Neelofa berbuat demikian memandangkan dia dan suaminya, Harris Ismail kini menjadi perhatian ramai.

“Saya tegur dan beri nasihat ini kerana ambil berat. Harap, dia (Neelofa) tak ambil hati. Nasihat ini, saya tujukan juga kepada kawan artis dan selebriti lain.

“Kalau dapat rentas negeri tu, senyap-senyap sudah. Tak payah nak k0ngsi segalanya di media sosiaI masing-masing. Setakat beli karpet je pun.

“Netizen bukannya suka sebab kebanyakan netizen tak dapat kelebihan yang sama macam kamu semua yang boleh sewenang-wenangnya rentas sana sini atas gelaran seIebriti. Tolong jangan bngkitkan kemrahan orang ramai,” katanya.

Shahrulezad berkata dia merasakan usahawan terkenal itu mempunyai sikap ‘Iaparkan’ perhatian apabila sering kali mencetuskan kontr0versi.

“Kadang-kadang, saya rasa Neelofa ni memang sejenis craving (Iaparkan) perhatian sebegini. Sengaja cari masaIah. Sikit punya banyak kedai karpet di Kuala Lumpur, yang kau gigih merentas sampai ke Nilai tu, dah kenapa?

“Tu satu hal la. Cuma, kenapa memuat naik video di lnstagram Story tu dan kemudian deIete. Kau tak tahu ke netizen kita ni semua sejenis ikan jerung laparkan drah, yang pantang ko buat silap?

“Minggu lepas, kau muat nak gambar burger, lepas tu pdam. Orang kec4m, kau dengan ayat pijak semut tak m4ti cakap netizen bersangka bruk pada kau. Lepas tu, buat benda sama lagi sekarang. Kau dah kenapa? Suka ek orang kcam c3rca macam ni? Lapar ek?,” katanya.

Dalam pada itu, Shahrulezad berkata sudah tiba masanya dia memberi teguran dan nasihat kerana dengan imej Neelofa yang kini berniqab sepatutnya disayangi ramai dan bukan semakin dibnci.

Terdahulu, Neelofa ada memuat naik video di lnstagram Story yang menunjukkan dia berada di sebuah kedai karpet yang lokasinya disyaki netizen di Nilai 3.

Sumber: Harian Metro, RK

Be the first to comment on "Kadang2 Saya Rasa NeeIofa Ni Jenis Iapar Perhatian, Sengaja Cari MasaIah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*