[VlDEO] Baru KeIuar Dari Pnjara, Pemuda Terduduk Hanya Mampu Lihat Kbur Arwh lbu & Kakak

Setiap insan yang hidup pasti melakukan d0sa dan kesaIahan. Tapi, siapalah kita untuk menghakimi mereka yang sudah pun mendapat baIasan dunia dengan menerima hkuman pnjara.

Namun, ketika mereka dibeb4skan daripada pnjara, sudah tentu masing-masing akan rindu memeIuk ahli keluarga yang sudah lama terp1sah bagi mem0hon maaf

Ibu mninggaI 3 bulan sebelum adik dibeb4skan

Akan tetapi, berbeza dengan kisah seorang pemuda yang mana hari pembeb4sannya selepas enam bulan dipnjara menjadi sesuatu yang sangat mengh1bakan kerana mendapat khabar ibunya telah mninggaI dunia kira-kira tiga bulan yang lalu.

Hal ini dik0ngsikan sendiri oleh kakak kepada pemuda tersebut yang dikenali sebagai @heraalex86 apabila memuat naik video adiknya men4ngis sambil memegang batu n1san di pus4ra ibu mereka.

Menurutnya, seusai adiknya dibeb4skan, dia terus membawa pemuda itu ke pus4ra ibu dan dapat dilihat reaksi terkjutnya sehingga terduduk ketika mengetahui hal sebenar.

Kakak juga dah 10 hari mninggaI dunia

Lebih menyed1hkan lagi apabila, pengguna TikT0k itu membawa pula adiknya ke satu lagi kbur kakak mereka yang baru 10 hari mninggaI dunia.

Hanya a1r mata yang mampu dititiskan ketika itu kerana dua insan penting dalam hidupnya pergi sewaktu dia berada di dalam pnjara.

Perkara paling per1t bila seorang anak tak sempat mohon m4af kepada orang tua

Perk0ngsian yang sangat menyentuh hati itu membuatkan ramai warganet turut berasa seb4k mengenangkan ujian yang bertimpa-timpa selepas pemuda itu beb4s dari pnjara.

Walau bagaimanapun, mereka tetap berharap pemuda berkenaan benar-benar insan dengan ‘teguran’ daripada Allah S.W.T dan mendoakan agar seluruh ahli keluarga ditinggalkan berada dalam keadaan tabah.

Semoga apa yang dik0ngsikan itu menjadi pengajaran buat semua. Salam tkziah.

Sumber: TikT0k @heraalex86, OMM

Be the first to comment on "[VlDEO] Baru KeIuar Dari Pnjara, Pemuda Terduduk Hanya Mampu Lihat Kbur Arwh lbu & Kakak"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*